Usługi Informatyczne
Jedną z podstawowych działalności naszej firmy są stałe umowy serwisowe. Taka forma współpracy z Klientem zapewnia wysoką jakość pracy jego systemu komputerowego. Umowę serwisową proponujemy zwykle w przypadku większych instalacji komputerowych (np. sieci). Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, jeżeli system Klienta, to jeden komputer z drukarką, urządzeniem fiskalnym i oprogramowaniem sprzedaży - w takim przypadku także oferujemy możliwość stałej współpracy przy zachowaniu relatywnie niskich cen i wysokiej jakości świadczonych usług. Umowa serwisowa zapewnia m.in. szybki czas reakcji serwisu oraz regularną diagnostykę sprzętu i oprogramowania. W ustalonych z Klientem odstępach czasu dokonujemy przeglądu komputerów, drukarek i innego sprzętu komputerowego, przeprowadzamy regularne testy antywirusowe. W zależności od umowy, w miejsce uszkodzonego sprzętu, na czas naprawy dostarczamy sprzęt zastępczy.
Warto nas sprawdzić tym bardziej, że nasze ceny nie są wysokie!
Umowy serwisowe opłacane są na zasadzie abonamentu miesięcznego w formie ryczałtu z monitoringiem stałym. Preferujemy rozwiązania które zagwarantują Państwu ciągłość pracy a przede wszystkim bezpieczeństwo i komfort związany z świadomością posiadania archiwizacją oraz pełnego wsparcia IT.
Zakres działania objęty opieką informatyczną jest dostosowywany do indywidualnych potrzeb Klientów, a do najczęściej spotykanych czynności można zaliczyć:
- administrację serwerami, sieciami komputerowymi, stacjami roboczymi i urządzeniami peryferyjnymi, nadzór nad ich bezawaryjną pracą,
- doradztwo w zakresie zakupu nowego sprzętu i oprogramowania,
- naprawy i modernizacje sprzętu komputerowego, konsultacje w zakresie możliwości i opłacalności jego modernizacji;
- instalacja, konfiguracja i wdrażanie oprogramowania wspierającego działalność firmy,
- usuwanie wirusów komputerowych oraz zapobieganie infekcjom,
- wspomaganie użytkowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z użytkowaniem komputera oraz - - szkolenia w zakresie używania sprzętu komputerowego i oprogramowania,
- okresowe konserwacje komputerów i urządzeń peryferyjnych,
- stały monitoring komputerów, procesów, pamięci, stanu komputera
- archiwizacja, taśmowa, dyskowa, macierzowa, serwery, laptopy oraz desktopy bez znaczenia na posiadany system,
- specyfikacja sieci, kont, komputerów i urządzeń.